FANDOM

Вампір
Вампір02
Загальна інформація
Перша поява Angry Birds Go ІІ
Car of Zigs
Поява на рівнях Angry Birds Epic Islands
в двох роликах локації Вороний ліс
Стать чоловік
Вид персонажа Велика свиня
Розмір Велика свиня
Машинка в Go! Vampire Power

Вампір — один з мешканців Свинограда. Темний і злий, він лякає весь місто.

ОписРедагувати

Вампір являє собою велику свиню блідо-зеленого кольору. На голові носить сіру корону з рубінами. Вуха розташовані на правій стороні голови, як і у Короля свиней. Можливо, є йому родичем, хоча це малоймовірно, так як в його сімейному альбомі серед братів і сестер немає короля.

За характером він хитрий, жадібний, злобний. Хоча він і живе як "барон", є великим діячем, готовий взятися за брудну роботу заради досягнення мети. А ще він має друга скелетончика. Справжнє ім'я Костяшко Кнур.

Також на відміну від інших персонажів-нежиті, в стані трупа він отримує синці під очима, а з його п'ятачка починає текти кров.

Angry Birds Go ІІРедагувати

Вампір з'являється в епізоді Car of Zigs. Є фінальним босом. Його машина називається Vampire Power. Його здатність закликати скелетончика, який всіляко намагається перешкодити іншим гравцям протягом 10с.

Перемогти його легко. Не звертайте на кістки, які він пускає. Вони не завдадуть великої шкоди вашій машинці.

Angry Birds Epic Islands Редагувати

Тут вампір не грає великої ролі. Він з'являється тільки в двох роликах локації Вороний ліс. За сюжетом, він закликає скелетончика, який повинен перешкодити знайти і врятувати Хела.

Стратегія Редагувати

Легко його перемогти, якщо вбити скелетончика. Вампір відразу втрачає Червоносилу і перестає тримати блоки. Далі потрібно знищити конструкцію під ним.

Виноски Редагувати