FANDOM

Вусата свиня
Файл:Вусань.png
Загальна Інформація
Перша Поява: Рівень 2-21
Поява на рівнях: Не часто
Міцність: Велика
Стать: Чоловіча
Розмір: Великий

Містер Вусань (англ. Moustache Pig) - ворог з ігор Angry Birds. Є бридкою зеленою свинею. Права рука Короля свиней. Вперше з'являється на рівні 2-21. Деякі стверджують, що це найрозумніша свиня (після свині-механіка). У нього третє місце за міцністю (перше Король свиней, друге Жирна свиня).

Характер по Angry Birds BirdsonalityРедагувати

За тестом він виділений, стійкий, відповідальний, виконує що обіцяє, ну ... крім того, щоб зварити яйця.

СтратегіяРедагувати

Як і Шоломак його вб'є безліч дерев'яних і будь який кам'яний блок, але не вб'є скло, однак якщо Вусач в змозі трупа то скло може його вбити. Може бути убитий будь якою пташкою, але часто перетворюється на труп (тобто не вмирає) після ударів синіх птахів.

Цікаві ФактиРедагувати

  • Можливо це найстаріша свиня, хоча Свиня-літописець або Свиня-професор можуть бути старішими. 
  • У Вусатої свині трохи інша форма, вона відрізняється від інших свиней, бо не така кругла а швидше трикутна, із сильно закругленими кутами. Схожа форма у Короля свиней і Таскенскіх рейдерів. 
  • Коли Пташки програють, Вусата свиня не сміється, як інші свині, а в тріумфі закочує очі, і трохи посміхається з допомогою вусів. У нових версіях він більше не закочує очі із задоволеною посмішкою. Він так само як і всі свині сміється. 
  • В епізоді Hogs and Kisses він закохується в свиню-дівчинку. 
  • У старому дизайні у нього сиві брови. 
  • На деяких рівнях епізоду Pig Dipper присутня Вусата свиня, у якої вуса менше наполовину. Можливо, це його двійник або копія, але це не доведено. 
  • У коміксах і Angry Birds Toons у нього, як і у його двійника з Зоряних війн, Оззеля, брови більше. 
  • Коли Вусач повинен посміхатися, у нього досить-таки дивна посмішка, ледве видніється з-під вусів. Однак передати його веселий настрій все ж виходить. 
  • В епізодах Abra-Ca-Bacon і Fry Me To The Moon він з'являється у вигляді головного боса. 
  • У Angry Birds Toons Вусач вперше з'явився в вісімнадцятій серії Slappy-Go-Lucky. З цієї серії можна дізнатися, що він і Професор Свин - суперники.  
  • У вісімнадцятій серії Slappy-Go-Lucky під час появи Вусача грає ірландська волинка. Це може означати що Вусач родом з Ірландії. 
  • У Angry Birds Toons у нього пошкоджений ніс, вухо й око. А в іграх цього не помітно. 
  • У двадцять четвертій серії Angry Birds Toons з'ясовується, що Вусач - також начальник пожежної бригади.

Виноски Редагувати