FANDOM

Маг
Свиномаг03
Загальна інформація
Перша поява Angry Birds ІІ
З'являється в епізоді Mage vs Hal
Поява на рівнях Angry Birds Epic Islands
з'являється в локації Магомирря-2 і Бункер Капрала
Особливі вміння Магія
Стать чоловік
Вид персонажа Мала свиня
Розмір Мала свиня

Маг чи Свиномаг (англ. Mage) - один з мешканців Свинограда. Розумний, хитрий, бездарний, хоче стати кращим магом на Острові. Справжнє ім'я - Хрюкіус Пом'ята Шапка.

Опис Редагувати

Маленька свиня з синьою шапкою чарівника, на її кінці жовта зірка. Носить вуса з бородою, повністю сиві. За характером він розумний, хитрий, хоча й бездарний. Вважає себе одним з найбільших магів в історії свиней, хоча не може вивчити жодного заклинання. Ворогує з Фокусником, хоча останній про це навіть не знає. Також вони є братами..

Терпіти не може птахів. Хел порвав Червонокнигу Хрюкіуса, і маг не зміг вивчити Червоносилу вампіра!

На рівнях тримає блоки в повітрі за допомогою палиці, подібно Обі-Ван Кенобі і Дарту Вейдеру.

Angry Birds ІІРедагувати

З'являється в епізоді Mage vs Hal. За сюжетом, він вкрав яйця для Короля і відправив птахів в Магомирье. Але Хел знайшов книгу магії і вирішив битися з Хрюкіусом.

Angry Birds Epic IslandsРедагувати

Маг з'являється в локації Магомирря-2 і Бункер Капрала. За сюжетом він вкрав золоте яйце і пішов з ним у агомирря, але птахи його перемогли. Потім він з'являється в Бункері Капрала в якості радника Шоломака.

Здібності на рівні 15: Редагувати

Життів: 1 500

Заклинання тяжкості: завдає 125 од. шкоди цілі та 50 од. шкоди іншим ворогам. Також послаблює мета на 20%, а інших ворогів - на 10%. Ослаблення діє 3 ходу.

Політаємо! (Або "Заклинання Польоту"): Зарядка протягом 2 ходів. Мета не може бути атакована птахами, поки на неї діє властивість "Політаємо!". Діє протягом 3 ходів. Маг НЕ може накласти властивість "Політаємо!" на себе. Може бути знято тільки "Лимонадом".

Цікаві факти Редагувати

  • В Epic його капелюх схожий на капелюх Чака-Архимага.
  • Хрюкіус Пом'ята Шапка і Свиномаг взаємно ненавидять один одного. Точніше, ненавиділи, бо Свиномаг загинув.
  • В Epic він веде себе як справжній маг.

Виноски Редагувати