FANDOM

Свин-Злодій
ВеликаСвиняЗлодій01
Загальна інформація
Перша поява Angry Birds Go
З'являється в ролику Car of Zigs
Сила (заповнюється виключно при запуску персонажа з рогатки)
Особливі вміння Гидка крадіжка:
Сили Золотого Перцю
Повні кишені монеток
Міцність Життів: 35 000
Стать чоловік
Вид персонажа Велика свиня
Розмір Велика свиня

Злодій — один з мешканців Свинограда. Хитрий, дурний, жадібний. Не ладнає із законом.

Опис Редагувати

Злодій — велика свиня зеленого кольору. Його відмінною рисою є помаранчева маска і дивне розташування обличчя. Постійно курить сигару.

За характером він хитрий, дурний, жадібний. Вміє обманювати свиней, крім Капрала, який веде на злодія полювання. Має одного чиновника. Він також любить п'ятачки, монетки удачі і особливо знаки дружби. В епізоді Angry Birds II pig's Money згадується як Хрюки Монетюки.

Його особливість у тому, що він може ставати невидимим на рівні, доки його не зрушити з місця.

Angry Birds Go Редагувати

З'являється в ролику Car of Zigs. Там він намагається викрасти машину і виїхати у замок "Ласощі-Напасті" але його виявляє Вусань. Більше ніде не згадується.

Angry Birds Epic Редагувати

У цій грі злодій з'являється на рівнях "Шахти-2", "Шахти-10", "Будинок Свиней Хряковича" і "Притулок чиновника". За сюжетом, саме він вкрав золоте яйце, яке Хел знайшов у свинськи шахті. Потім він вирішив вкрасти Золотий перець люті будинку Свиней Хряковича. Але його перемагають свині, і тоді він краде Хела і продає його вампірові. Потім злодій з'являється тільки в будинку чиновника.

Здібності на рівні 40: Редагувати

Життів
35 000
Гидка крадіжка
завдає 1 100 од. шкоди і передає собі всі корисні ефекти цiлі.
Сили Золотого Перцю
Спустошує перець люті на 100% і приголомшує випадкову птицю на 1 хід.
Повні кишені монеток
Пасивно: при отриманні шкоди викидає п'ятачок.

Цікаві фактиРедагувати

  • У літописній печері "Притулок чиновника" він з'являється разом зі своїм другому на рівні "Притулок чиновника-10". Також пізнається, що він все ж зміг отримати сили Золотого перцю люті.

Виноски Редагувати